Geräuschloser Wecker, Schlafsensor und Schlaftrainer sorgen für besseren Schlaf und höhere Leistungsfähigkeit - mit iPhone, iPod touch und iPad einsetzbar
(firmenpresse) - (ddp direct) Fakten:
Funktionsweise:
Warum LARK?
Zitate: Von Julia Hu, CEO, LARK: "Besser zu schlafen, ist das Einfachste, was man tun kann, um die Gesundheit, das Wohlbefinden und die allgemeine Leistungsfähigkeit zu verbessern. Wir freuen uns enorm, die LARK-Lösung nun mithilfe von Apple auch auf dem anspruchsvollen, technologisch fortgeschrittenen europäischen Markt anbieten zu können. Nun kann die ganze Welt damit beginnen, besser zu schlafen und sich besser zu fühlen."
Über LARK: LARK ist ein Technologieunternehmen, das Menschen dabei hilft, durch besseren Schlaf die für sie wichtigsten Lebensbereiche zu verbessern. Die LARK-Applikation mit geräuschlosem Wecker, Schlafsensor und "Schlaf-Trainer" funktioniert mit iPhone, iPod und iPad, weckt Sie ohne Lärm auf und hilft Ihnen dabei, noch besser zu schlafen. LARK wurde 2011 gegründet und hat seinen Firmensitz im kalifornischen Palo Alto. Weiterführende Information finden Sie unter www.lark.com.
PR-Kontakt: Julia Stemerman julia(at)innercirclelabs.com 415-684-9406
PR-Kontakt:
Julia Stemerman
julia(at)innercirclelabs.com
415-684-9406
=== About Marketwire ===
At Marketwire, we know communication.
For nearly three decades, we've played a pivotal role in connecting news makers and news consumers, and sharing information with audiences worldwide.
The media landscape continues to shift at a frenetic pace. Messages, conversations and digital content travel the globe at breakneck speed, and today's real-time communications, enabled by social and mobile networks, require us to participate and respond with greater speed and agility than ever before. In an ever-changing world, Marketwires role remains as it has always been: To empower and advance communication.
As technology advances and society adapts, Marketwire evolves in tandem, and even sets the pace for better, more innovative communications. We continuously ask ourselves what is possible, and strive to provide smart solutions that help our clients improve their communication efforts and realize the best possible return on investment.
When it comes to communication, there is no one size fits all. But what is common to professionals across almost any discipline marketing, public relations, public affairs, advertising, investor relations, etc. is the need to engage and persuade audiences and measure success. Our expertise and insight help determine the best solution for our clients, and we take a customized approach to helping our clients surpass their goals. From Facebook to Factiva, and trade journals to Twitter, well connect you to the audiences and influencers that matter most. No matter where they are.
Today, its the conversation that matters; you need to reach the right audiences and create meaningful relationships that better your business and your brand.
Marketwire
Marketwire Client Services
100 N. Sepulveda Boulevard, Suite 325
90245 El Segundo
intldesk(at)marketwire.com
-
http://www.marketwire.com